פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

טיפול במלח באקווריום

מחיר: 1 ₪
משלוח אקספרס דרך חברת שליחויות בין 3-5 ימי עסקים: 25 ₪
זמן אספקה: 5 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • זמן אספקה: עד 5 ימים 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

טיפול במלח לדגי מים מתוקים

דגים של מים מתוקים החיים בטבע, בנהרות ובאגמים, נמצאים בעצם במאגרי מים שמקבלים כל הזמן תחלופה וסינון של מים באופן טבעי. מאגרים אלו מייצרים סביבה אקולוגית טבעית של בעלי חיים וצמחיה המספקת למים ולדגים החיים בה את כל הנדרש כדי לקיים חיים נוחים ובריאים זהו למעשה טיפול במלח טבעי. כאשר אנו מגדלים דגים באקווריומים, אנו בעצם מייצרים עבורם סביבת גידול מלאכותית, שאמורה לחקות עד כמה שניתן את התנאים בסביבת הגידול הטבעית שלהם, כולל כל מה שקשור בוויטמינים, מינרלים, פירוק כימיקלים, ספיגת זיהומים ועוד. דבר זה יבטיח לדגים תנאים טובים ולנו אפשרות ליהנות מדגים חיוניים ובריאים לאורך זמן.

 

  • איסתא מלח מינרלים לגופי 600 גרם Ista Guppy Mineral Salts

     
    מידע נוסף
  • איסתא מלח מינרלים לארואנות 600 גרם Ista Arowana Mineral Salts

    69.00 59.00
     
    מידע נוסף
  • איסתא מלח מינרלים לדגי זהב 600 גרם Ista Gold fish Mineral Salts

    69.00 59.00
     
    מידע נוסף
  • איסתא מלח מינרלים לציקלידים 600 גרם Ista Cichlid Mineral Salts

    69.00 59.00
     
    מידע נוסף
 

טיפול במלח באקווריום

אחד הפעולות המאפשרות קיום של חיים ומניעה של מחלות מסוימות היא טיפול במלח באקווריום. מלח כידוע מורכב מנתרן וכלור, הוספת מלח לאקווריום מאפשרת לו להתמוסס ולמולקולות שלו להיטמע בתוך המים. שימו לב כי בהוספה של מלח לאקווריום מים מתוקים יש לקחת בחשבון את ריכוז המלח וזאת על מנת לאפשר לדגים לשרוד, שכן מדובר בדגים של מים מתוקים.

 מלח לאקווריום

טיפול במלח לאקווריום רלוונטי מכמה סיבות. ראשית כל הוא מתפקד כחומר חיטוי המונע מחלות ומספק למים מינרלים מסוימים שחיוניים לשמירה על החיים בהם והצמחייה (במידה שאתם מנסים לגדל גם צמחים אמתיים). מלח באקווריום ברמה נכונה מסייע לטיפול במחלות שונות, כמו – טיפול בטפילים ופרזיטים הנצמדים לעור הדגים ולזימים ועוד. לסוגים מסוימים של דגים, מלח מעודד רביה וגם עוזר להתאקלם טוב יותר במים.

מדוע חשוב להתייעץ עם מומחים לפני התחלת טיפול במלח לאקווריום?

חשוב לדעת כי כמעט בכל סוג של מים, למעט מים מזוקקים, ישנה כמות מסוימת של נתרן וכלור באופן טבעי. מלח לאקווריום הוא מלח נקי יותר מאשר זה שאנו משתמשים בו לבישול ולתיבול. לכן אם אתם רוצים להוסיף מלח לאקווריום שלכם מכל סיבה שהיא, חשוב לרכוש מלח מיוחד, שמתאים במיוחד לשם כך. כדי לדעת את כמות המלח ביחס למיכל שלכם וסוג הדגים, כדאי להתייעץ עם חנויות מקצועיות המתמחות בתחום. צוות החנות יסייע לכם לבחור בטיפול הנכון והמדויק ביותר לפי סוג הדגים שיש לכם, על פי זיהוי של מחלה מסוימת או טפילים וכדומה.

פרפקט ריף – PERFECT REEF היא חנות מקצועית לדגי נוי של מים מתוקים ומים מלוחים. צוות החנות ישמח לייעץ ולעזור לכם לבחור את הדגים, הציוד והתכשירים המתאימים לכם ולתקציב שלכם. בנוסף על מחלקת הדגים ישנן מחלקות מקצועיות לכלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים וזוחלים. חנות האינטרנט נוחה וידידותית לשימוש, ולצדה מוצע שירות משלוחים יעיל ומקצועי. לסקירת כלל המוצרים והשירותים לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים התקשרו לטלפון – 03-7443033

ברוכים הבאים לאתר של פרפקט ריף !

מזמינים אתכם להנות ממשלוח חינם בקנייה מעל 250₪ לכל רחבי הארץ עד פתח הבית

** עד 15 קילו, לא כולל אקווריומים, לא כולל דגים **

no-lazy