פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

מים עכורים באקווריום

מחיר: 1 ₪
משלוח אקספרס דרך חברת שליחויות בין 3-5 ימי עסקים: 25 ₪
זמן אספקה: 5 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • זמן אספקה: עד 5 ימים 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

נושא עכירות המים באקווריום  יכול לנבוע ממגוון סיבות ולצערי אי אפשר מייד להצביע על סיבה אחת לפני ששללנו את הסיבות שיכולות לגרום למים להיות עכורים ולא צלולים נביא לפניכם כאן.

מים לבנים/אפורים
חצץ לא שטוף: אם המים מעוננים מייד או תוך שעה-שעתיים ממילוי האקווריום, ככל הנראה הדבר נובע מחצץ לא  שלא נשטף כראוי לפני הכנסתו .
ניתן לחכות שהערפל ישקע או לחלופין לשטוף שוב את החצץ
מדדים שליליים גבוהים: אם שטיפת החצץ לא פותרת את הבעיה, הסיבה הסבירה הבאה למים מעוננים באקווריום חדש זה רמה גבוהה של מדדים שליליים, כמו פוספטים, סיליקטים
או מתכות כבדות. אם תבדקו את המים, סביר להניח ש- pH גבוה  במקרים אלה, טיפול במים עם נוגדים  יפתור לעיתים קרובות את הבעיה. אפשרות נוספת, שיש לה יתרונות רבים
היא מערכת אוסמוזה לטיפול במים
חוסר חיידקים(בקטרייה): לעתים קרובות, מים עכורים  אינם מופיעים מייד שהקמנו את  האקווריום. במקום זאת, המים הופכים עכורים לאחר מספר ימים, שבועות או אפילו חודשים באקווריום  מי ים.
הסיבה נובעת בדרך כלל מחוסר בקטריה עד שהפילטר ייצר מושבות חיידקים שיכולות לפנות פסולת מהמים. עם הזמן, עננות זו תפתור את עצמה.
צמחים נרקבים או עודף מזון שנשאר יכולים גם הם  לגרום למים
שמירה על אקווריום נקי על ידי הסרת פסולת כמו צמחים נרקבים ואוכל שלא נאכל, שאיבות רפש באופן קבוע וביצוע החלפות מים חלקייות יפתרו במהירות את מרבית מקרי העכירות
. צמצם את ימי ההאכלה לפעם ביומיים שלושה,
אם יש חלקיקי פסולת במים שאינך מצליח להסיר באמצעות החלפות מים שאיבות רפש, ניתן להשתמש בחומר מצליל מים כדי לפנות אותם מצליל מים גורם לחלקיקי פסולת להתאגד
זה לזה כדי שיתפסו  על ידי המסנן (הקפד לנקות את המסנן שלך כך שהוא יעבוד ביעילות שיא).

מים ירוקים
מים ירוקים נובעים בדרך כלל  מאצות. , אבל אם אתה יודע מה הסיבה, קל יותר להיפטר מהן. להלן הסיבות העיקריות למים ירוקים:

יותר מדי אור: הגורם הברור ביותר והקל ביותר לטיפול הוא יותר מדי זמן תאורה
. הצבת האקווריום באור שמש ישירה או השארת האורות דולקים זמן רב מדי תביא לגידול אצות. צמצם את משך הזמן בו האורות דולקים, והעבירו את האקווריום למקום ללא אור שמש ישיר.
עודפי מזון או דישון: חומרים מזינים כמו פוספטים וניטראטים  תומכים גם בצמיחת האצות ויש לצמצם אותם גם כדי להילחם בהצלחה בחיסול האצות.
החלפות מים יקלו  מיידית אך ככל הנראה לא יפתרו  את הבעיה לחלוטין. חשוב להתמודד עם פוספטים וניטראטים  מההתחלה כדי להיפטר מהם.
פוספטים: פוספטים מגיעים משני מקורות – חומרים  שנרקבים כמו מזון דגים ומקור המים עצמו. בדיקת פוספאט  במי הברז שלך תגרום  לך לדעת  אם יש לך בעיה במקור המים.
אם למים שלך באופן טבעי יש רמת פוספט גבוהה, תצטרך להשתמש במי אוסמוזה או במסיר פוספט לטיפול במים. צמצם את כמות המזון שאתה מאכיל
ניטראט: רמות ניטראט עולות באופן טבעי באקווריום לאורך זמן כתוצר לוואי של פסולת דגים. הדרך היחידה להסירם היא לבצע החלפות מים. וודא כי המסנן שלך נשמר נקי ומתאים לגודל המיכל שלך.
לסיכום
ניתן לפתור את הרוב המכריע של מקרים של מים מעוננים עכורים על ידי החלפות מים 10 עד 15 אחוזים אחת לשבועיים, שמירה על החצץ נקי ושימוש במזון מאיכות טובה

ברוכים הבאים לאתר של פרפקט ריף !

מזמינים אתכם להנות ממשלוח חינם בקנייה מעל 250₪ לכל רחבי הארץ עד פתח הבית

** עד 15 קילו, לא כולל אקווריומים, לא כולל דגים **

no-lazy